Logopediepraktijk Burger & Scheffer

Logopediepraktijk

Bouwstraat 45 H 3572 SP Utrecht
06-45285451 (Anja Scheffer), 06-34745874 (Ellen Burger)
Er is 1 waardering

Waardering van Logopediepraktijk Burger & Scheffer - Utrecht op 19 september 2018

Anja heeft onze dochter van 3 jaar (nu 4 jaar) enorm geholpen bij het ontwikkelen van uitspraak. Toen onze dochter begon kon ze een aantal letters slecht uitspreken en herkende zij niet dat ze dit deed. Anja was vriendelijk, geduldig en duidelijk en wist op een heel creatieve manier onze dochter te motiveren om te oefenen met het uitspreken van bepaalde letters in woorden en zinnen. Door middel van eigen gemaakte spelletjes, knuffeltjes en verhaaltjes was het een plezier om naar Anja toe te gaan. De laatste les werd heel goed en feestelijk afgesloten. Onze dochter heeft binnen een jaar, wat erg snel is, de letters geleerd en is altijd met plezier naar Anja gegaan. Ook voor ons als ouders was Anja prettig. Ze legde goed uit wat ze deed en schepte heldere verwachtingen. Wij bevelen haar van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Logopediepraktijk Burger & Scheffer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.