Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch

Logopediepraktijk

Durendael 36 5235 GP 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Uitjezelf

Waardering van Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 12 december 2017

Stemproblemen

Bij mijn coaching- en trainingsactiviteiten, zowel individueel als in groepsverband, begon ik steeds meer te merken, dat ik mijn ademhaling niet goed controleerde, waardoor ik niet goed overkwam bij de deelnemers. Dit was vooral merkbaar, naarmate ik enthousiaster werd over het onderwerp.  Met haar behandelingen is Marion Weijts, een warme, vertrouwenwekkende en empathische persoonlijkheid, er in een paar weken in geslaagd mijn ademhaling en stem op een zeer goed niveau te brengen. Het mooie is, dat ik ook met deze technieken mijn enthousiasme ben blijven behouden!  Ik kan Marion van harte aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.