Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch

Logopediepraktijk

Durendael 36 5235 GP 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Uitjezelf

Waardering van Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 6 november 2016

Ik ben meerdere malen bij de praktijk in behandeling geweest. Een keer voor ademhalingsproblemen waar erg goed naar gehandeld is. De tweede keer vereiste de behandeling niet de specialiteit van een logopediste, maar vooral iemand die erg goed kan luisteren en meevoelen. Ik heb mijn sessies altijd als zeer prettig ervaren en vooral het feit dat ik mijn hart altijd kon uitstorten, waar het ook over ging. De familieopstelling die de behandelaar bij mij heeft gedaan heeft ook veel inzicht gegeven. Hoewel het soms heel heftig en pijnlijk was, heb ik altijd het gevoel gehad in een vertrouwde en beschermde omgeving te zijn en alles te kunnen zeggen. De behandelaar gaf mij het gevoel me letterlijk en figuurlijk bij te staan in moeilijke momenten en me wanneer nodig was op te kunnen vangen om me er weer bovenop te helpen. Ik kan een behandeling bij de logopedie praktijk voor ademtherapie, stemtherapie en stottertherapie zeker aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Uitjezelf, locatie 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.