Hoortoestel Advies Centrum

Medisch hulpmiddel

High Tech Campus 27 5656 AE Eindhoven

Waardering van Hoortoestel Advies Centrum - Eindhoven op 22 april 2021

Gehoorstoornissen

Vanwege een sterke achteruitgang van mijn gehoor, had ik cat.5 hoortoestellen nodig. Mijn, overigens uitstekende, audicien kreeg het niet voor elkaar om ze optimaal in te stellen. De audicien raadde aan om contact op te nemen met Hoortoestel Advies Centrum Eindhoven. Een afspraak kon binnen twee weken geregeld worden. H.A.C. ligt in de High Tech Campus Eindhoven. Goede routebeschrijving en makkelijk (gratis) parkeren. Thijs Thielemans is zeer deskundig. Uitstekende en begrijpelijke uitleg, waarom, hoe, wat qua hoorverlies maar ook qua mogelijkheden om optimaal mijn hoorprobleem op te kunnen vangen. Ook gaf hij het advies om te laten onderzoeken of een cochleair implantaat een mogelijkheid zou zijn. Via KNO- arts - doorgestuurd naar Maastricht. Ook daar heeft hij een vinger aan de pols gehouden. Inmiddels heb ik een nieuw hoortoestel. Thijs Thielemans heeft diverse programma’s ingesteld zodat ik in voor mij vaak voorkomende hoor-omstandigheden optimaal kan horen. Ben er blij mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoortoestel Advies Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.