Manometric

Hulpmiddelen

uit 22 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

woensdag
maandag
dinsdag

Waardering van Manometric - Den Haag op 5 januari 2023

Artrose

Ik ben zeer tevreden over over de behandelingen die mij zijn toegekomen ik heb last van artrose aan mijn rechte en linker hand/pols/duim handen... naar eerst een proef model aan mijn handen om te kijken of ze goed passen/zitten..na een maand of 2 komen dan de siliconen in aanmerking. maar eerst de juiste gegevens invoeren in de computer die dan de 3d techniek gaat uitvoeren en de juiste pasvorm voor mijn handen maakt.u kunt een kleur van tevoren uitkiezen die u wilt.na een week of 2 kunt u het product ophalen waar het nog eens nagekeken of alles goed zit en past.het product word geleverd met een keurige doos met gebruiksaanwijzing in boekvorm formaat en is duidelijk en begrijpelijk te lezen. ik raad iedereen aan om een afspraak te maken van deze nieuwe techniek bij u in de buurt in het hand en pols centrum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Manometric? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.