Waardering van Mediq Tefa - De Meern op 11 september 2019

3.5
  • Slaapapneu

Sinds 2018 overdragen door olvg naar mediq tefa  cpap. Sinds dien gaat er veel fout. Van niet leveren van apperatuur tot verkeerd leveren.Heb soms het idee dat niet alle telefoniste goed op de hoogte zijn van de medische kennis die bij de cpap. Recent voorbeeld: moest sdkaart opsturen zou 2weken duren. Na 2weken gebeld Nee mw dat duurd wel 4weken. Na weken weer eens gebeld Nee mw we hebben zoveel sdkaartjes opgevraagd maar hebben niet genoeg personeel om ze uit te lezen. Mijn opmerking was toen gaan jullie in het hoogseizien van de zomervakantie teveel kaartjes opvragen bij patienten. Ja dat was eigenlijk niet goed.Dus moest nog even wachten. Na weer 4weken weer eens gebeld en wat bleek kaartje was zoek. Moest het nummer van het apparaat opgeven en zouden ze via sateliet verbinding mijn apparaat uitlezen. Diezelfde dag althans stond de datum erop maar of hij die werkelijk verstuurd is? hebben ze een brief gestuurd die ik pas een week later kreeg ook raar. Weer gebeld al met al 2 1/2  maand later, blijkt het nr wel te kloppen. Heb na heel erg boos geworden te zijn het voor elkaar dat er een zg. coach komt om het uit te lezen. Hoop dat dit goedkomt Al heb ik er niet veel vertrouwen meer in mediq tefa.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mediq Tefa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.