Waardering van Meyra Retail & Services - Nieuwegein op 16 november 2016

  • 5
  • 6
  • 5
  • 4
  • 4
  • 5

Gemiddeld cijfer

4.8
  • Spierziekten

Toelichting

Meyra luistert goed naar de wensen van de cliënt met betrekking tot het maken van afspraken en komt de gemaakte afspraken niet goed na. Ook moet de cliënt lang op de afspraak wachten. Verder laat Meyra weinig deskundigheid zien in het selecteren van het meest geschikte hulpmiddel en aanpassingen van de hulpmiddel.

6 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meyra Retail & Services? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland