Waardering van Thuiszorgwinkel Medipoint Den Haag - Den Haag op 24 januari 2018

3.0

Ik deed in juli 2015 een aanvraag voor een nieuwe rolstoel. Ik ben al 25 jaar rolstoeler.Ik kreeg in november 2015 de toekenning voor een aangepaste elektrische rolstoel. Door een fout van MediPoint was dat een toekenning voor de verkeerde e.rolstoel (1A dacht ik). In januari 2016 werd mijn oude e.rolstoel (die ook niet geschikt was) alvast opgehaald. Sindsdien zit ik in bed. In april 2016 kreeg ik een nieuwe toekenning, nu voor de goede e.rolstoel. Nu, in januari 2018 heb ik nog steeds geen passende rolstoel. Steeds weer veranderen ze gegevens en maken de stoel te laag, te ondiep en met de verkeerde kussens. Ze vergeten de stoel te stabiliseren, waardoor ik tijdens een testrit op straat gevallen ben. Een medewerker van Medipoint kon het niet meer aanzien en zei ineens de waarheid: dat ze maandenlang de waarheid niet hadden gesproken. De WMO consulent hoorde het ook. Ik was verbouwereerd en hoopvol. Nu zou het goed komen. Maar de volgende dag bleek hij een andere baan te hebben. En ondanks dat de wet zegt dat ik een andere leverancier mag kiezen, heeft de gemeente Den Haag die niet. De Monopolypositie van MediPoint nekt veel mensen die niet kunnen mailen of praten. Die positie moet aangevochten worden, maar wij, de zwakkere cliënten, zijn te kapot of hebben geen rolstoel.Ik heb overigens zware hEDS.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorgwinkel Medipoint Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.