Thuiszorgwinkel Medipoint | Utrecht

Medisch hulpmiddel

Reactorweg 160 3542 AD Utrecht
088-1020100
Deze locatie is onderdeel van Medipoint

Waardering van Thuiszorgwinkel Medipoint | Utrecht - Utrecht op 6 december 2018

Heupvervanging

Waarschijnlijk heb ik pech gehad, maar de behandeling was extreem slecht. De persoon die de zaken aflevert, laat me de boel zelf naar 3 hoog sjouwen bij twee kapotte heupen en 6 kapotte rugwervels. De bedverhogers kan ik niet gebruiken want het is voor mij onmogelijk het bed op te tillen. De matrasverhoger komt in het geheel niet. Al met al vreselijk pijnlijk bij de revalidatie na de nieuwe heup. Er is geen communicatie tussen de klantenservice en de bezorger. Ook het afhalen gaat weer mis. De chauffeur denkt nota bene dat er nog een matrasverhoger aanwezig is en komt op een volslagen onverwacht moment, ondanks een email een dag eerder naar de klantenservice. Als je zwaar invalide bent, is het beter iets verder te zoeken naar een goede winkel, maar medipoint heeft zoveel vestigingen dat ik wellicht gewoon een slechte te pakken had. niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorgwinkel Medipoint | Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.