Waardering van Vivisol Nederland - Tilburg op 30 november 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

• Slaapapneu

Al jaren gebruik ik de c- pap maar het laatste jaar functioneert het niet meer goed ondanks vragen en een bezoek aan de physician assistant. Ik behoud 20 soms meer adem stilstanden per nacht. Daarbij slaap ik slechts 4 á 5 uur per nacht wat doodvermoeiend is. Tot 23 november j.l. ik bel Vivisol om te vragen of zij bekend zijn met aangepaste neusmaskers omdat het masker steeds verschuift in mijn slaap. Ik krijg een mevrouw aan de telefoon, helaas weet ik haar naam niet meer en zij adviseert mij om het masker schoon te maken met dreft en mijn nachtcrème anderhalf uur voor het slapen gaan op mijn gezicht te doen dan is mijn huid niet meer glad en dan verschuift het masker niet. Dat heeft enorm geholpen. Voor het eerst slaap ik zes uur of iets meer en ik heb rond de 10 a-pneus soms zelfs minder per nacht. Eindelijk slaap ik een stuk beter dankzij het goede advies. Mijn compliment aan de mevrouw. Eenvoudige tip maar ik was er zelf niet opgekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivisol Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.