Amsterdent Mondzorg

Mondhygiënistenpraktijk

Noordeinde 150 C 1121 AM Landsmeer
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Amsterdent Mondzorg - Landsmeer op 8 juni 2016

Gebitsaandoeningen

Ik heb heel positieve ervaringen met mw. Kristina Takrovskaja. Zij legt goed uit wat ze doet en waarom en geeft consequent aan wat je zelf moet (blijven) doen. Indien nodig houdt ze contact met tandarts of specialist. Ik heb veel last gehad van tandsteen, slecht tandvlees en diepe pockets. De conditie van mijn tandvlees is nu goed en stabiel, de tandsteen is veel minder en onder controle en de pockets zijn stabiel dankzij mw. Takrovskaja. Vooral nu ik ouder wordt is dat erg belangrijk. Bovendien neemt ze de tijd voor je, luistert goed, is geïnteresseerd en is een sympathieke vrouw.  Ik heb het volste vertrouwen in haar deskundigheid en ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdent Mondzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.