Mondhygiëne de Bres

Mondhygiënistenpraktijk

ETZ Elisabeth, Hilvarenbeekseweg 60 17 5022 GC Tilburg

232 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima behandeling en altijd op tijd, Compliment.

1 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Wat een fijne praktijk. Ik word aan de telefoon en in de praktijk heel prettig geholpen. En na een aantal behandelingen gaat het met mijn mond veel beter.

9.3
19 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede behandeling, met aandacht en zorg. Ook nog nuttige tips gekregen voor onderhoud gebit.

6 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

zeer goede behandeling al vele jaren en ook erg flexibel bij het verzetten van afspraken

23 september 2020 - Geplaatst door de redactie

De behandeling was intensief maar werd volledig pijnloos uitgevoerd. Hard en effectief gewerkt met heel mooi resultaat.

22 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Aardig personeel, geen op of aanmerkingen

8.7
11 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk ontvangen, goede behandeling, en voldoende tijd om mijn vragen te beantwoorden

9.3
7 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Kom er al jaren. Wat ze doen, doen ze goed. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat mensen niet weten waar ze mee bezig zijn. Ik ben gewoon zeer tevreden. Nette club luisteren goed naar mijn wensen.

5 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Alle bovengenoemde vragen. Keurig.

7.8
4 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik kom al járen bij Marieke de Bres. Ik ga altijd met een goed verzorgd gevoel weer naar huis. Niets dan lof!

20 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

De mondhygienist is deskundig. Ik heb wel vaak het gevoel dat ze een strak tijdschema heeft.

8.2
27 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Zie voor mijn ervaring bovenstaande antwoorden op de vragen. Ik kan hier niets meer aan toe voegen.

23 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Enorme waardering voor het meer dan slagvaardig optreden van de mondhygiënisten in het algemeen en Marlijn in het bijzonder.

14 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Fijn schoon gevoel na de behandeling

9.5
6 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Verbeterpunten heb ik niet. De behandelingen (al meer dan 20 jaar!) zijn zorgvuldig en geschieden met grote vriendelijkheid. Indien nodig neemt de mondhygiëniste alle tijd voor een duidelijke uitleg...

20 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Bijzonder kundige mensen die alle tijd voor je nemen

28 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik word altijd vriendelijk ontvangen. De behandelend mondhygienste is rustig, voor mij als patient is dat erg prettig.

20 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Hele attente, fijne en vakbekwame mensen. Er wordt geluisterd en met u meegedacht. Ook wordt u niet onnodig bang gemaakt. Een schril contrast met mijn vorige mondhygiënist.