Mondhygiëne praktijk Tilburg

zondag
Gesloten

361 resultaten voor je selectie:

14 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Super tevreden over ontvangst en medewerkers en behandelingen

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik krijg persoonlijke aandacht en ben heel tevreden.

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Helemaal goed. Professioneel en prettig.

4 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden, goede. uitleg, zeer vriendelijk

3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vind het jammer dat het toilet buiten gebruik is. Eerst was dit voor corona! Dat is nu volgens mij niet meer nodig.

Reactie van/namens Mondhygiënistenpraktijk Mondhygiëne praktijk Tilburg - Tilburg

Hartelijk dank voor uw reactie en wij begrijpen u helemaal. Helaas worden wij de laatste tijd met regelmaat geconfronteerd met...
9.5
30 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Zorgvuldige en professionele behandeling. Zeer tevreden over de continuïteit die wordt geboden.

8.2
26 april 2022 - Geplaatst door de redactie

alleen maar tevreden, goede communicatie en prettige behandeling

26 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Deze praktijk blinkt uit in uitstekende mondzorg goede adviezen en zeer vriendelijke medewerkers

25 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de behandelaar. Zij legt goed uit over waarom en hoe de behandeling eruit zietn en geeft goed advies over hoe ik zelf mijn gebit optimaal kan verzorgen.

8.8
24 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Deze mondhyg verstaat haar vak

8.2
23 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Het enige wat ik onprettig vind is dat ik in de 8 jaar dat ik er ben al zeker 6 medewerkers gehad heb. Ik wil graag sreeds dezelfde persoon maar iedere half jaar dat ik kom, is diegene weggegaan. Om...

Dank u wel voor uw reactie. Terugkoppelingen geven ons de mogelijkheid om onze diensten en service waar mogelijk aan te passen...
9.3
23 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik weet eigenlijk niet beter. Ik ben vanaf het begin, dat was in de praktijk van tandarts Memelink, erg tevreden en kom graag vanuit Dongen naar Tilburg om behandeld te worden.

17 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede kwaliteit zorg, heel vriendelijk contact en oprechte aandacht. Kortom: excellent!

15 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Bertine is een top mondhygieniste, Schept veel vertrouwen en is duidelijk. Je weet bij haar waar je aan toe bent en legt super goed uit wat te doen door de patient zelf

12 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne medewerkers die tijd voor je nemen. De behandeling wordt zorgvuldiguitgevoerd.

9.2
11 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel informatief en verzorgd behandeld, prima,. Alleen de wachtruimte vind ik erg klein, die zou wel wat groter mogen zijn.

9.7
11 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan het effect van de behandeling nog niet goed inschatten. Daar is het nog te vroeg voor. De behandelruimte is prima. De wachtkamer is erg klein.

9.3
10 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de behandeling en het personeel

8.8

Filters