Waardering van Mondhygiëne praktijk Tilburg - Tilburg op 15 september 2020

9.8
  • Gebitsaandoeningen

De tandarts had een afspraak met de mondhygieniste gepland. Deze heb ik verzet naar een mondhygienistenpraktijk dichterbij huis dan de tandarts. Dat kan (weet ik inmiddels). Omdat ik heel zuinig ben op mijn gebit vond ik het vreemd dat ik er naar toe moest. Eenmaal daar werd er prima geluisterd en kreeg ik complimenten voor mijn tandvleesconditie. Mijn tanden en kiezen werden gecheckt en schoongemaakt waar nodig. Met een paar tips waarmee ik iets beter voor mijn tandvlees en gebit kan zorgen, vertrok ik. Opgelucht, blij met mijn mooie witte tanden en een frisse blik op de mondhygieniste. Je moet er naar toe ter voorkoming van tandsteen, omdat ze op tijd zien wat jij goed doet en wat beter kan aan je persoonlijke mondzorg. Voor mijn kinderen ga ik ook een afspraak maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondhygiëne praktijk Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.