Waardering van Mondhygiënepraktijk Agnes Sluijter - Almere op 27 november 2018

9.8

Het was vandaag voor mijn vrouw en mij een heel positieve eerste kennismaking met de Mondhygienistenpraktijk van Agnes Sluijter in Almere. Wat een geweldige ervaringen wat een professionle (up-to date) praktijk, maar behoudens de schitterende outillage een patientvriendelijke- en patientgerichte benadering, dito behandeling mede ook door de mooie eigentijdse apperatuur, ten voorbeeld strekkend voor (denk ik) vele beroepsgenoten in Almere. Voor ons althans een verademing, een verschil van dag en nacht, bij wat wij gewent waren !We hopen na deze eerste ontmoeting nog lang van deze praktijk te kunnen "genieten" want het was naast in de eerste plaats de deskundige behandelmethode evenzeer de prettige/plezierige omgeving waarin wij terecht waren gekomen die het 'm deed. Hulde daarom voor deze prima beroepsbeoefenaar !

Bent u of werkt u voor Mondhygiënepraktijk Agnes Sluijter? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.