Mondhygiënepraktijk Schijndel

zaterdag
Gesloten

8 resultaten voor je selectie:

17 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Super fijne mondhygiëniste. Fijne zorgvuldige behandeling. Wij komen uit Venlo maar zijn hier klant in combinatie met tandartspraktijk van Hout. Wij reizen graag voor een goede behandeling. Ook...

Reactie van/namens Mondhygiënistenpraktijk Mondhygiënepraktijk Schijndel - Schijndel

Bedankt voor uw reactie. We doen ons best voor onze patiënten.
30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over de zorg en behandelingen van Mevrouw Saeedeh, doet haar uiterste best tijdens behandelingen. Alleen vinden wij de bereikbaarheid zou wat beter kunnen, maar afspraken...

Bedankt voor uw goede reactie. We hebben geen telefoniste. Dus als u ons belt en krijgt de voicemail, kunt u gerust een boodschap...
9.2
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Vanaf 2011 ben ik patiënt bij mondhygienepraktijk Schijndel als gevolg van parodontitis. Nu 10 jaar verder is het stabiel en onder controle. Mede door de goede zorg, aandacht en juiste behandelingen.

we zijn heel blij met de behaalde resultaten.
20 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik word vriendelijk behandeld. Meestal is er een korte uitleg over de behandeling. Met mijn gebit gaat het goed. De afspraken zijn zeer zorgvuldig.

Bedankt voor uw reactie 👍
9.5
11 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn gebit gaat met sprongen vooruit. Dank zij een zeer grondige reiniging. Als ik deze zorg tien jaar geleden gehad had , was ik geen kiezen verloren.

Bedankt voor de goede vertrouwen.
26 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Een pijn loze behandeling bij de mondhyginiste, en mijn gebit gaat met sprongen vooruit. Was heel angstig in het begin maar dat is totaal niet nodig.

Heel blij met uw reactie.
9.7
3 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

ze luistert goed naar me, en neemt de tijd. Mijn tandvleesproblemen zijn geholpen.

👌
4 december 2020 - Geplaatst door de redactie