Mondhygiënepraktijk Schijndel

Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van Mondhygiënepraktijk Schijndel - Schijndel op 30 augustus 2021

Wij zijn zeer tevreden over de zorg en behandelingen van Mevrouw Saeedeh, doet haar uiterste best tijdens behandelingen. Alleen vinden wij de bereikbaarheid zou wat beter kunnen, maar afspraken worden door ons ook wel eens veranderd en doorgeschoven. Mevrouw houdt altijd rekening met de afspraken i.v.m. mijn werk. In het kort een uitstekende en vriendelijke mondhygiëniste en voor iedereen een aanbeveling als je een goede mondhygieniste zoekt.

Reactie van/namens Mondhygiënistenpraktijk Mondhygiënepraktijk Schijndel - Schijndel

Bedankt voor uw goede reactie. We hebben geen telefoniste. Dus als u ons belt en krijgt de voicemail, kunt u gerust een boodschap inspreken of naar ons mailen, op dezelfde dag krijgt u altijd een reactie terug. Tijdens de behandelingen nemen we de telefoon nooit op, dat gaat ten kosten van de behandeltijd van degene die in de stoel ligt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondhygiënepraktijk Schijndel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.