Mondhygiënistenpraktijk Boxmeer

Mondhygiënistenpraktijk

uit 56 waarderingen

125 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
11 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk ontvangen en behandeld. Goede service. Al meer dan 15 jaar onder behandeling en gebit is nog steeds prima

31 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben heel tevreden. Ben al lang cliënt

27 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel professionele mondzorg , medewerksters , en aandacht voor de client

9.8
1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Sinds ik onder behandeling van Deze mondhygiëniste(praktijk) ben, geen klachten meer aan mijn tandvlees. Ook houdt de mondhygiëniste goed bij of een bezoek aan de tandarts nodig is. Zeer tevreden.

28 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze namen de tijd voor me en bespraken steeds met me wat er gedaan werd . Tevens werd er overlegd wat de vervolg behandeling zou kunnen zijn. Ook kreeg ik goede uitleg .

7 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles goed georganiseerd, goede ontvangst en professionele aanpak.

8 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundig en super vriendelijk.Altijd vragen hoe het gaat en of de gezondheid nog goed is.

5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijn contact, pijnloze behandeling en een prima resultaat.

8.7
27 december 2021 - Geplaatst door de redactie

De aandacht en goede raad en natuurlijk de behandeling op zich.

16 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Correcte, bekwame behandelingen en iedereen is zeer attent, behulpzaam en vriendelijk.

9.8
10 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden over de manier van communiceren en hoe er met de cliënt om wordt gegaan.

7 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Je wordt heel zorgvuldig en bekwaam behandeld , en de mondhygieniste is heel vriendelijk

3 december 2021 - Geplaatst door de redactie

altijd fijn ontvangst en goede behandeling

29 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Het maken en nakomen van afspraken verloopt correct en zonodig heel soepel bij gewenste aanpassing. De ontvangst is vriendelijk en attend. Ik voel mij echt gekend bij deze mondhygiëniste. De...

28 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Al jaren en jaren onder behandeling bij Claudie ivm parodontitis. Samen hebben we een mooi en stabiel beeld bereikt. Ik voel me op mijn gemak bij haar. Ze is vriendelijk, deskundig, heeft...

21 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer zorgzame en deskundigen wijze van behandelen. Er is ruime aandacht voor de patiënt als persoon. Dat kan ik als individu zeer waarderen.

20 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Geen idee wat beter zou kunnen. Men heeft kennis van zaken. Vraagt door. Verteld wat men gaat doen. De behandelruimte is schoon en ziet er verzorgd uit. Kortom een professionele club.

16 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben elke keer heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Ben altijd tevreden na de behandeling.