Mondzorg op Maat voor iedereen

Mondhygiënistenpraktijk

Han Stijkelplein 16 2597 NS Den Haag

Waardering van Mondzorg op Maat voor iedereen - Den Haag op 27 februari 2022

Ik had last van ontstoken tandvlees (parodontitis) en mijn tandarts stuurde mij naar een kliniek in Rotterdam, op de Weena, voor dat soort klachten. Na een korte beoordeling dmv. pockets meten moest er een flapoperatie plaatsvinden van duizenden euro's! Ten 1e had ik dat geld niet en ten 2e had je zoveel behandelingen nodig, ik vond dat niet meer reëel. Ik ben zelf gaan googelen en kwam zo bij Hani Beshai terecht die specialist is in ontstoken tandvlees behandelen met de laser. Dat heeft hij in mei 2021 gedaan. Moest ook speciale tandpasta en mondspoeling gaan gebruiken en nu, na een krap jaar, ben ik er helemaal vanaf! Ik ben zoooooo blij!! En dat alles voor een bedrag wat te behappen is. Dus ik raad écht iedereen Hani Beshai aan. Een vakman met aandacht voor je mond maar ook als mens!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondzorg op Maat voor iedereen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.