Waardering van Mondzorgkundigcentrum De Tevreden Lach - Nieuwerkerk aan den IJssel op 11 februari 2013

9.7

Onlangs bij deze mondhygiëniste voor mijn probleem gebit geweest. Ik ben een vrij angstige patiënte maar Judith heeft me erg gerust gesteld door de tijd voor mij te nemen, duidelijk uitgelegd wat er zoal aan mijn gebit is en ook zei ze dat niet alles geheel pijnloos kan verlopen met behandelen maar ze haar uiterste best doet om dat te beperken. De praktijk geeft een gevoel van rust en dat straalt Judith ook uit. Erg fijn geholpen en prima adviezen die ik zeker zal opvolgen! Een aanrader en dikke pluim vind ik mijn bezoek aan haar dan ook meer dan waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondzorgkundigcentrum De Tevreden Lach? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.