Waardering van Praktijk voor mondhygiëne Ingrid van Oploo - Ulvenhout op 20 augustus 2018

Na een doorverwijzing van de tandarts in verband met ontstoken tandvlees (parodontitis) naar de mondhygiënist ben ik bij Ingrid terechtgekomen. Na een duidelijke uitleg over het te lopen traject begonnen aan de behandeling. Een 2 uur durende afspraak om tandsteen te verwijderen volgde. Dit leek me vreselijk maar door de rust, duidelijke uitleg en zachte hand bij een pijnlijke behandeling ben ik dit zonder verdoving (dit was mijn eigen keuze; de optie om te verdoven was er natuurlijk) prima doorgekomen. Hierna zelf aan de slag gegaan met de tips van Ingrid, wat, ondanks toch wel wat werk, niet heel lastig was doordat ze met haar manier van uitleggen enorm motiveert. Ze praat als iemand die echt oprecht haar werk graag doet en het beste voor heeft met anderen hun gezondheid. Niet als iemand die als professional een voorgeprogrammeerd praatje afraffelt. Iets wat ik wel zou hebben herkend, gezien ik zelf in de medische wereld werk en mede daar door nogal kritisch en enigszins sceptisch ben.Het is nu drie maanden na de eerste behandeling en na de controle deze week bleek dat het grootste gedeelte van mijn probleem is verdwenen. Door de manier van werken en uiteraard ook het resultaat zou ik iedereen Ingrid van Oploo van harte aanbevelen. Iets wat ik overigens ook doe bij mijn familie en vrienden. Ingrid, bedankt!

Bent u of werkt u voor Praktijk voor mondhygiëne Ingrid van Oploo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.