Waardering van Your Dental - Almere op 11 januari 2021

Ik heb een uur in de auto gezeten, omdat ik persé bij Your Dental facings wilde laten zetten. Ik had er een goed gevoel bij. Achteraf heel blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd. De tandarts, Nikica Vale en haar assistente hebben mij meteen op mijn gemak gesteld. Ze gaan ontzettend schoon en secuur te werk. Luisteren naar mijn wensen en om mij tevreden te houden, omdat ik achteraf toch een aantal aanpassingen aan mijn facings wilde laten aanbrengen, mocht ik zelfs na hun werktijd terugkomen! En dat zonder scheve gezichten, maar heel vriendelijk en begripvol. Al met al, ik raad deze tandarts iedereen aan. Het is maar dat ik te ver weg woon, anders was ik per direct naar ze overgestapt. Nikica en je team, jullie zijn toppers en ga vooral zo door! Ik ben super tevreden met het resultaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Your Dental? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.