Cesar Dynamiek Vorden

Oefentherapiepraktijk

Overweg 16 7251 JS Vorden

9 resultaten voor je selectie:

10 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlening heeft mij perfect geholpen hoe ik mijn houding aan moest passen na een bedrijfsongeval.Als je wat vraagde kreeg je meteen een duidelijke antwoord van mijn therapeut. De locatie had...

12 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het was prettig en voor mij doel treffend, ik kreeg ondanks mijn beperking toch het idee dat het wat beter gaat, ondanks dat het niet over gaat. Het geeft je ook weer meer zelfvertrouwen.

23 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon snel terecht, en was ook snel van mijn problemen af. Keurig en fatsoenlijke therapeute. Heel begripvol.

14 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben over het algemeen zeer tevreden met de zorgverlening van Cesar Dynamiek Vorden. Er wordt goed naar je klachten geluisterd en vervolgens geprobeerd dit op een passende wijze te verhelpen d.m.v...

8.7
30 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden, omdat eerst goed besproken wordt wat de klachten zijn en hier een een passende behandeling bij wordt gezocht en zo nodig wordt aangepast.

9.7
12 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik heb veel ondersteuning gehad met het slaapprobleem wat ik had.goede adviezen, en ik ben gehoord.ik kan er nu beter mee omgaan, al is het niet helemaal opgelost.

8.5
9 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele aanpak en juiste oefeningen voor de klachten.

8.2
1 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk en veel informatie ontvangen, ook om klachten te voorkomen in de toekomst.

9.5

Filters