Oefentherapie Cesar Carnisselande

Oefentherapiepraktijk

Middeldijkerplein 22 2993 DL Barendrecht

Waardering van Oefentherapie Cesar Carnisselande - Barendrecht op 9 november 2017

Rugpijn

Ik ben zeer fijn benaderd door de zorgverlener. Er wordt goed en uitgebreid geluisterd naar de klachten en hier wordt wekelijks op gereflecteerd. Zowel oefeningen gekregen om de rugspieren te versterken, als te ontspannen en ontlasten. Toegespitst op alle lichaamshoudingen (staan, zitten, liggen, tillen enz.). Veel informatie gehad over de oorzaak van mijn rugpijn. Effect van de behandeling voor nu gescoord op een 7 omdat ik er nog verder mee aan de slag moet en klachten bovendien nog worden beïnvloed door persoonlijke leefsituatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oefentherapie Cesar Carnisselande? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.