Praktijk voor Oefentherapie Mensendieck Munstergeleen

Oefentherapiepraktijk

Heijdenpad 3 6151 BL Munstergeleen

Waardering van Praktijk voor Oefentherapie Mensendieck Munstergeleen - Munstergeleen op 11 oktober 2019

Reuma

Doorverwezen via de huisarts. Ik ben normaal niet zo van de therapie maar dit gaat heel goed moet ik zeggen. De therapeute is een hele vriendelijke en meedenkende dame. Je voelt je meteen op je gemak bij haar. ze is ontzettend kundig en weet heel erg veel. Je houding en problematiek wordt eerst goed in kaart gebracht. Daarna wordt een behandelplan opgesteld. Alles in goed overleg. Ze kijkt ook verder dan alleen haar specialisme, probeert oplossingen te zoeken. Ik heb in mijn leven al veel therapieën gedaan en dus ook therapeuten gezien. Maar deze komt toch wel in mijn top 3 van allerbeste. En dan niet op de derde plaats. Zeer aan te raden dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Oefentherapie Mensendieck Munstergeleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.