Praktijk voor oefentherapie Mensendieck Pieter Caland

vrijdag
9:00 - 17:00
zaterdag
Gesloten

Waardering van Praktijk voor oefentherapie Mensendieck Pieter Caland - Amsterdam op 2 mei 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Ik ben zeer tevreden en dankbaar over de therapeute en de behandelingen.Zij heeft veel ervaringen,is lief,kundig,geduldig,denkt altijd mee bij nieuwe klachten.Kreeg altijd de gelegenheid om meer vragen te stellen aan haar of de vorige oefeningen te herhalen, zodat ik zeker ben, dat ik thuis goed zal oefenen.Wel af en toe streng, maar rechtvaardig. Zij kijkt niet alleen naar de pijnklachten maar ook naar de mens/persoon in zijn geheel. Ik zal iedereen willen aanbevelen, om niet te lang te blijven lopen met de pijn klachten,zij kan je helpen om jouw houding te corrigeren, zodat jij je beter voelt. Ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor oefentherapie Mensendieck Pieter Caland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.