Bergman Clinics | Ogen | Amersfoort

zaterdag
Gesloten

Informatie over

639 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
29 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte uitleg prima nazorg nadat oogdruk verhoogde direct juiste behandeling. Ook nu de nazorg oogmeting/prisma meting / alleen nu nog wat kleurverschil ene oog kleuren donkerder dan andere oog.Na...

9.7
28 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een goede ervaring met de kliniek in Amersfoort, Ben ook correct geholpen,erg fijn

8.4
27 november 2022 - Geplaatst door de redactie

De zorgverlening ging zoals ik verwachtte. Vriendelijk, efficiënt en duidelijk. Ik had eerder verscheidene mensen gesproken die bij de Bergmanclinic zorg hebben ontvangen.

9.3

Prima behandeld Vriendelijke mensen

26 november 2022 - Geplaatst door de redactie

De oogarts die mij opereerde vertelde mij op mijn verzoek stapje voor stapje wat ze deed en legde zelfs het waarom uit. Hierdoor was ik er helemaal bij betrokken en dat gaf mij enorm veel vertrouwen...

9.5

Deskundig, zorgvuldig en vriendelijk

9.6
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Geweldige patientvriendelijkheid en een grote professionaliteit en deskundigheid.

25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundig. Rustige ontspannen omgeving. Vriendelijk en op de patient gerichte omgeving. Erg schoon ook

9.4
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden. Korte wachttijd. Binnen een half uur was bekend wat het probleem was en wat er aan gedaan kon worden.

8.9
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Correcte en vriendelijke behandeling.

8.9
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Er gaat veel mis in bergman clinic Amersfoort; 1. afspraken vervallen maar patiënt wordt er niet van op de hoogte gesteld; vergeten te bellen, sorry. 2. van onderzoek naar gesprek met Arts 2 uur...

6.3
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is een goede ervaring geweest, vlotte behandeling en had vertrouwen in het behandelend team. Niet erg vriendelijk.

7.6
25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

ben heel tevreden met deze behandeling

25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Geen aanmerkingen, alles perfect verlopen

9.7
19 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben tevreden hoe alles is verlopen. Heb voor de rest geen op- en aanmerkingen.

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Er is weinig verbetering in mijn visus

6.3
18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Bergman leverde gewoon effectief, zorgvuldig en deskundig de zorg die paste bij de doorverwijzing vanwege staar.

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben snel en heel goed geholpen. In het ziekenhuis zijn nauwelijks wachttijden.

8.8