Bergman Clinics | Ogen | Hilversum

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 18:00

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 5 december 2012

De accommodatie is prachtig, zeker vergeleken met een ziekenhuis is dit veel mooier en beter. De medewerkers zijn allemaal aardig, daar is niets op aan te merken. De behandeling is hier beter en de wachttijden zijn hier veel korter dan Gooi Noord Ziekenhuis, daarnaast waren ze daar erg onvriendelij. Ik kreeg ontzettend veel informatie over mijn probleem en toen ik het niet helemaal kon volgen was er geen tijd om het uitgelegd te krijgen en moest ik naar de balie gaan. Maar daar konden ze me ook niet goed verder helpen. Toen ik in dit ziekenhuis kwam was dat een verademing. Hier leggen ze alles wel goed uit en ik krijg ook een brochure mee met informatie om het allemaal thuis rustig door te lezen. Ik ben tevreden over de medische behandeling. Ik vind het enige wat niet goed gaat is dat je na eenafspraak je gegevens en klachten moet doorgeven terwijl andere mensen dit kunnen horen . Ik wou dat dit meer prive kon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.