Bergman Clinics | Ogen | Hilversum

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 18:00

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 5 december 2012

Het maken van afspraken gaat netjes en keurig. Ik krijg schriftelijk en digitaal een bevestiging van de afspraak. Als je vragen hebt kun je altijd bellen. Je wordt meteen te woord gestaan en netjes behandeld. Er is koffie en alles is keurig geregeld. Een arts in amstelveen vertelde me dat het door de leeftijd kwam dat ik flitsen in mijn linkeroog zag. Dit werdt na twee weken erger en ik ben doorverwezen naar een arts in Amsterdam. Daar kreeg ik te horen dat ik geopereerd moest worden in de Vu, want het lag aan mijn cholesterol. Dat zou twee maanden duren, maar mijn zicht werdt steeds minder. De arts heeft me toen doorverwezen naar de Zonnestraal en daar kon ik na een maand terecht. Ik heb gezegd dat mijn zicht heftig verminderde en toen ben ik snel geholpen. Toen bleek dat mijn netvlies gescheurd was, niks leeftijd, en dat ik direct geopereerd moest worden. DR. Smit heeft toen gekeken en overlegd met zijn collega. Die heeft direct geprobeerd om een operatie te regelen. Dr. Mura heeft het zicht toen zo goed mogelijk gered, maar het was maar 40%. Sindsdien loop ik al een jaar voor controle hier. Alles is goed geregeld, ik ben Dr. Mura heel dankbaar dat hij gedaan heeft wat hij kon. Ik kan helaas niet meer goed zien, als ze dat op kunnen lossen krijgen ze een dikke tien. Iedereen is even aardig en vriendelijk. Dr. Mura geef ik een tien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.