Bergman Clinics | Ogen | Hilversum

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 4 december 2012

Je wordt op tijd geholpen en het maken van afspraken ging goed. Ik hoef niet lang in de wachtkamer te wachten en er zat ook maar twee weken tussen het maken van de afspraak en het moment van onderzoek. Soms hoor je over andere zorginstellingen dat het maanden kan duren, dus ik was blij verrast. Niet alle stoelen zitten even lekker, de harde stoelen zijn minder fijn. Van de parkeerwacht, het jas aanpakken en de koffie, tot aan de arts gaat vriendelijk. Het personeel is betrokken en vriendelijk. Als ik vragen had, dan kreeg ik voldoende en begrijpelijk antwoord. Deze locatie lijkt bijna huiselijk, dat is heel prettig. Doet niet als een ziekenhuis aan. Bij de opticien komt wekelijks een medewerker van Zonnestraal en de opticien raadde mij aan om hier na te gaan of het daadwerkelijk staar betrof. Zo kon er naar mogelijkheden gekeken worden voor behandeling. Deze medewerker heeft beginnend staar geconstateerd en daarna mij vrij gelaten in de keuze van instelling. Er was totaal geen druk, alleen advies. De opticien heeft de gegevens doorgegeven en toen werd ik gebeld voor een afspraak. Mijn operatie werd een week verzet maar dat werdt heel snel doorgegeven en later nog schriftelijk bevestigd. Dat was erg goed gecommuniceerd, beter dan het een dag van te voren te horen krijgen. Alles was duidelijk bij de behandeling. Eerst was er een onderzoek van de optometrist met zijn co-assisstent. De specialist heeft nog een oogarts om zijn mening te vragen en daarmee is de diagnose bevestigd. Er werdt goed uitgelegd wat er aan de hand was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.