Bergman Clinics | Ogen | Hilversum

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 18:00

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 5 december 2012

Over het algemeen kan ik redelijk snel terecht voor een afspraak. Wanneer ik specifiek naar een bepaalde arts vraag, kan het wat langer duren. Er hangt een prettige ontspannen sfeer, dus geen ziekenhuis sfeer. De medewerkers zijn prettig, vriendelijk, rustig en behulpzaam. Bij de receptie word ik meteen vriendelijk ontvangen, er wordt gevraagd of ik koffie of thee wil en ze wijzen me een plaats toe. Ik word als gast ontvangen. Als ik een vraag heb wordt er zorgvuldig naar me geluisterd. De mondelinge informatie is duidelijk; er wordt tijd voor me genomen en ik word niet afgeraffeld. Ik krijg niet het gevoel dat ik lastig ben. Na behandeling ga ik tevreden weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.