Waardering van Bergman Clinics | Ogen, locatie Ede - Ede op 29 mei 2019

• N.v.t.

3.7
  • Oogaandoeningen

Jonge medewerkers vlot, vriendelijk en beantwoordden mijn vragen. Prettige omgeving. Arts nam nauwelijks tijd om te luisteren, mij zaken begrijpelijk uit te leggen en wat ik terugkoppelde over zinnig zijn behandeling naar mening eerdere oogarts uit een regulier ziekenhuis had ik niet goed begrepen. Ik heb het zeer zeker goed begrepen, ben gewoon hoog opgeleid maar sowieso kwalijk om me buiten spel te zetten. Ik ben dit heel anders gewend in een privékliniek waar ik eerder onder behandeling was en zit nu met vragen.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Ede - Ede

geplaatst op 13 juni 2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft in onze kliniek.

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Hartelijke groet,

Martine Venderbosch

Klachtenfunctionaris
Bergman Clinics | Ogen

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen, locatie Ede? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.