Waardering van Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 10 april 2020

acuut wazig zien van mijn echtgenote met een oog was reden om Bergman kliniek te bellen. In het verleden was daar succesvol staaroperatie aan beide ogen uitgevoerd. Het tijdstip kon niet slechter....17.45 uur..poli zh uden dicht....huisarts ook... na overleg kwam dr. Prinsenberg zelf naar de Bergman kliniek in den Bosch...19.00 uur ! Omdat acuut verlies van gezichtsvermogen vaak leidt tot onherstelbare schade verliep het onderzoek vlot. Ondanks alle onderzoeken bleek een achtergebleven contactlens deze klachten te hebben veroorzaakt. wij zijn de Bergman kliniek den Bosch buitengewoon erkentelijk voor de snelle en efficiente behandeling. in toekomstig contact met deze organisatie heb ik het volste vertrouwen....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.