Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch

Oogkliniek

Vughterweg 47 K 5211 CK 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Ogen

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

De kliniek is goed bereikbaar en de auto voor de deur geparkeerd. Bij binnenkomst ben je direct bij de balie. De ontvangst is vriendelijk en duidelijk. De samenwerking tussen de arts en onderzoekers is ook voor mij als patiënt goed merkbaar en herkenbaar. De wachttijd in de wachtkamer is minimaal en de stappen tijdens het consult zijn direct en zonder lange wachttijd tussendoor. Ook de behandeling is direct en praktisch. De omgeving is schoon. De communicatie is goed en duidelijk. Bv. een paar dagen voorafgaand aan de afspraak nog een sms als herinnering. Ik beveel de kliniek aan in mijn omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.