Waardering van Bergman Clinics | Ogen, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 13 juni 2019

• N.v.t.

5.5
  • Oogontsteking

Goed geholpen door de assistentes.Oogarts zeer deskundig.Oogarts leek onder grote druk te staan, of niet om te kunnen gaan met dementie.Was erg ongeduldig en bot tegen mijn moeder.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 13 juni 2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft met onze kliniek.

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 088 9000 500 (optie 1, Oogzorg).

Hartelijke groet,
Martine Venderbosch

Klachtenfunctionaris
Bergman Clinics | Oogzorg

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen, locatie 's-Hertogenbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.