Waardering van Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 8 januari 2020

9.4
  • Staar

Ik heb geen aanmerkingen op de zorgverlening. Deze is prima. De medewerkers zijn vriendelijk, opgewekt. Er heerst een goede sfeer. Geeft vertrouwen. Deskundigheid kun je uiteraard niet beoordelen, anders dan dat het resultaat goed of slecht is. Na mijn staaroperatie in 2016 heb ik aan één oog langdurig klachten gehad. Is goed naar gekeken. Uiteindelijk zijn de klachten - gelukkig - geheel verdwenen. Toen ik het afgelopen jaar de indruk kreeg dat het zicht weer verminderd was ben ik weer in de kliniek geweest. Er bleek sprake te zijn van nastaar in beide ogen. Na een laserbehandeling was het zicht aan beide ogen - eigenlijk direct - weer prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.