Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 19 februari 2020

7.7
  • Oogaandoeningen

Brochure te rooskleurig beeld over herstel na ingreep, na half jaar nog steeds aan druppelen vanwefe pigmentatie vorming en rechts nog kleine cilinder hopelijk kan wegelaserd worden, Ik had groot verschil beide ogen links minus 9.5( nu minus 0,5 hopelijk wordt 0) rechts minus 5.5 nu nog kleune cilinder. Door grote verschil ogen veel last gehad v duizeligheid en prikkelverwerking hersenen daardoor is mij niet verteld van te voren, tevens vind ik erg onrustig dat je steeds verschillende optometristen ziet, liever 1 vast gezicht die je verhaal kent, zeker in mijn geval met toch wel wat complicaties, deze complicaties liggen totaal niet aan deskundigheid en arts maar wellicht aan mijn leeftijd 48 jaar, miss jonger iemand minder last hiervan! Voor de rest telef bereikbaarheid prima en zeer aardige dames receptie en kliniek is verder zeer professioneel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.