Memira by Bergman Clinics | Hilversum

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 17:30

Waardering van Memira by Bergman Clinics | Hilversum - Hilversum op 7 oktober 2016

Oogaandoeningen

De ontvangst is wel goed daar, maar bij de informatie gaat het fout.Wachttijden zijn lang als er mensen voor je zijn die te laat zijn en zelf ben je wel op tijd, ben je daar de dupe van.Informatie over de medicijnen is slecht, je krijgt een tas toegeschoven en zoek het thuis maar uit.Afspraken komen ze niet na.En terug bellen wordt er ook slecht gedaan.

Reactie van/namens Oogkliniek Memira by Bergman Clinics | Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw/heer, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft in onze kliniek. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen. Hartelijke groet, Annemarie de Vries, Bergman Clinics | Oogzorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Memira by Bergman Clinics | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.