Memira by Bergman Clinics | Hilversum

Gesloten
maandag
dinsdag
8:00 - 17:30

Waardering van Memira by Bergman Clinics | Hilversum - Hilversum op 26 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Staar

I was told that my vision would be with a focus of from about a meter to distant. In fact,my vision is ok for reading but medium to distant vision has not improved and I see double, the severity increases with distance. In fact I can see better with my old glasses. Why was the operation needed?

Reactie van/namens Oogkliniek Memira by Bergman Clinics | Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Memira by Bergman
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring delen in het klachtenformulier op: www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact opnemen via 088 9000 680.
De betreffende klachtencoordinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Memira Eyecenter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Memira by Bergman Clinics | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.