Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 31 mei 2017

• Oogaandoeningen

Ik kwam voor een beginnende staar op mijn ogen. Na uitgebreide meting kreeg ik het advies voor een Prelex (lensimplantaat) aan beide ogen. De ingreep volgde enkele weken later. De ingreep was pijnloos en ook na de ingreep had ik geen pijn. Alleen het prikje voor de verdoving voelde ik maar dat was te verwaarlozen. Het linkeroog eerst en en week later het rechteroog met daartussen grondige controles. Goede documentatie mee en goede persoonlijk uitleg. Een pluim voor Drs. MDW Blok (oogarts) en zijn team. Van A tot Z een zeer fijne ervaring....en als resultaat een brilloos leven. Zelfs lezen en beeldschermwerk is nu brilloos. Nooit meer dat gedoe van ene bril af en andere bril op. De hele range vanaf de kleinste lettertjes lezen tot op grote afstand kijken is nu perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.