Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 8 juni 2017

9.5
  • Oogaandoeningen

Na het maken van een afspraak voor een uitgebreid vooronderzoek werd ik vriendelijk ontvangen in de kliniek. Er werd ruim de tijd genomen om het proces dat ik onderging uit te leggen. Vervolgens werden mijn ogen gedruppeld en werden er meerdere metingen gedaan. De uitleg van de metingen (uitslag) had beter gekund, maar als je doorvraagt komt de informatie wel. Na een week kon ik voor de Laser behandeling opkomen. Wel spannend, maar alles ging heel relaxed. Er werd goed gecheckt of ik de juiste patiënt was en welke behandeling ik onderging. In de laserruimte was de arts zeer vriendelijk en begeleidde mij zeer goed door het proces. Thuis herstellen van de behandeling en na twee weken weer goed zicht! Al met al een verademing en ik kan iedereen aanraden om zich voor een laserbehandeling hier te melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.