Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum - Hilversum op 13 januari 2020

9.6

Uitstekend, zoals Bergman Clinics bekend staat. Ze zijn niet voor niks zo groot en bekend, je bent hier absoluut in goede handen. Ikzelf had een beetje "pech" doordat de arts van de intake wegens persoonlijke omstandigheden de laserbehandeling niet kon uitvoeren, maar zonder twijfel heb ik meteen gezegd dat de invallende arts ook goed was. De kennis is er gewoon uitstekend. Enige minpunt hierbij was dat ik het wel netjes had gevonden als de invallende arts zich van tevoren even had voorgesteld, dit was namelijk niet het geval. Maar aan de behandeling of het resultaat doet dit niks af natuurlijk, het was alleen wat netter geweest. Verder dik tevreden en iedereen die ik ken en aan een laserbehandeling denkt verwijs ik door naar BC.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.