Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Velp - Velp op 13 december 2019

• N.v.t.

2.7

Er is weinig aandacht voor de patiënt, bij 3 artsen op 1 dag en geen 1 nam rustig de tijd voor me. Er was nauwelijks de ruimte om vragen te stellen. Ik voelde me tot last en heb nu weinig vertrouwen in de operatie. Ik moet alleen een compliment geven aan de vrouw aan de receptie, deze was als enige wel super vriendelijk en nam wel de tijd.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Velp - Velp

Geachte heer, mevrouw,

Wij stellen op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft met onze kliniek.
Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 088 9000 500 (optie 1, Oogzorg) of via e-mail: klachten@bergmanclinics.com.

Hartelijke groet,
Klachtencoördinator Bergman Clinics | Ogen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Velp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.