Waardering van Bergman Clinics | Ogen, locatie Zwolle - Zwolle op 15 november 2017

Zeer tevreden! De arts (drs. L.A.M.S de Jong) is erg kundig en persoonlijk! Ik voelde me hierdoor erg op mijn gemak voor en tijdens de behandeling! Tevens is de informatievoorziening voor en tijdens de operatie goed! Je weet precies wat je kunt verwachten. De operatie is erg goed gegaan en elke dag gaat het steeds weer wat beter met de ogen! Wonderlijk dat ze zoiets kunnen! Heb er nog geen moment spijt van gehad. De nacontroles worden gedaan door andere medewerkers, hiervoor mag miss wel iets meer tijd ingepland worden (vaak stond ik binnen 2 minuten weer buiten). Ze controleren de ogen en geven algemeen aan dat het goed gaat. Persoonlijk had ik het wel fijn gevonden dat er nog iets meer info werd gegeven. Maar al met al ben ik dik tevreden!

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen, locatie Zwolle? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.