Eyescan Alkmaar

zondag
maandag

Informatie over

53 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Op zich een prima ervaring bij het uitvoeren van de operatie. Enkele keren voor nazorg terug geweest i.v.m. Flikkeringen rechts in het oog. De data waarop dit nog kon gebeuren werden steeds...

7.6
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Uiteindelijk snap ik wel waarom ik nog niet geopereerd word, echter had ik graag meer uitleg gehad van de arts maar ik snap ook dat het erg druk is in het ziekenhuis.

7.8
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De behandeling is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De kliniek heeft alle aandacht voor het probleem met de ogen Het is een mooie en fijne kliniek waar je gehoord word.

6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Empathisch vermogen van de zorgverleners is prima

7.4
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

de voorbereiding voor de staar operatie zijn goed gegaan, de operatie is vlot verlopen en de nazorg is ook goed gewee

8.4
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De termijn waarop het oog ( de ogen) aan de nieuwe situatie is gewend is langer dan ik mij kan herinneren is verteld.

6.9
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mijn staaroperatie werd goed voorbereid, uitgelegd en uitgevoerd. Snel, vertrouwenwekkend en in een zeer professionele setting, qua behandeling, apparatuur en werkruimtes.

5 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Uiterst vriendelijk personeel, rustige aandachtige sfeer, meer aandacht graag geven aan de medicijnen beschrijving en beschikbaarheid

7.8
5 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het contact met de arts was vriendelijk en professioneel.

5 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kliniek netjes. Medewerkers vriendelijk.

7.6