Eyescan Oogzorgkliniek Hoofddorp

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Alles was prima. Als ik een 11 kon geven, zou ik dat zeker doen. Het enige punt waar ik een 8 voor heb gegeven, is het volgende. Alles ging perfect, omdat het goed uitgelegd word/was, behalve het punt als je in de operatiekamer komt. Er word een doek over je heen gelegd, waarin alleen het oog bloot is waaraan je geopereerd wordt. Daar kreeg ik het even benauwd. Zelfs daar waren ze zo lief, dat een verpleegkjndige mijn hand pakte en die de hele operatie heeft vast gehouden. Met tussendoor lieve opmerkingen. Zoals: het gaat goed, we zijn bijna klaar, goed ademen etc. In één woord fantastisch. Niets gevoeld van de operatie en daarna geen pijn gehad. Alle lof voor al deze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eyescan Oogzorgkliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.