Eyescan Brilvervangende Chirurgie Utrecht

Oogkliniek

Soestwetering 12 3543 AZ Utrecht
088-1111999
Deze locatie is onderdeel van Eyescan

Waardering van Eyescan Brilvervangende Chirurgie Utrecht - Utrecht op 12 januari 2018

Staar

Uitstekende ervaring voor operaties, echter niet zo voor de nabehandelingen bij sommige assistenten.

Reactie van/namens Oogkliniek Eyescan Brilvervangende Chirurgie Utrecht - Utrecht

Goedemorgen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons om te horen dat de nazorg is tegengevallen.
Wij komen dan ook graag met u in contact om naar uw ervaring te luisteren. Uw feedback kunnen wij vervolgens gebruiken om te kijken hoe wij intern verbeteringen kunnen doorvoeren.
Mocht u hier behoefte aan hebben, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 - 1111 999 of een e-mail sturen naar info@eyescan.nl

Met vriendelijke groet,
Lisa Hordijk
Coördinator

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eyescan Brilvervangende Chirurgie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.