Eyescan Oogzorgkliniek Utrecht

Oogkliniek

Soestwetering 12 B 3543 AZ Utrecht
088-1111930
Deze locatie is onderdeel van Eyescan

Waardering van Eyescan Oogzorgkliniek Utrecht - Utrecht op 14 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Oogaandoeningen

Na door mijzelf aangegeven te hebben dat ik vanwege de aard van mijn problemen geen bril MAG werd mij uiteindelijk na vele testen en een in eerste instantie door de assistent aangegeven oplossing (opereren) toch door de beslissende arts een bril voorgeschreven. Bij deze (hoofd) arts heb ik meermaals aangegeven dat dit gezien mijn verleden geen goed idee was en mij dit na mijn 3e operatie in het verleden vanuit het UMC is verteld. Volgens de arts viel het allemaal wel mee en was een bril voldoende om mijn hoofdpijnen en slechte zicht op te lossen. Uiteindelijk heb ik een second opinion / door verwijzing gevraagd naar het UMC. Bij mijn afspraak bij het UMC waren ze na 5 minuten al klaar en werd er besloten dat ik wederom geopereerd moest worden. Dit is inmiddels gebeurd en ik hoop dat door mijn verhaal er beter word geluisterd naar de patiënt en beschikbare gegevens beter worden bestudeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eyescan Oogzorgkliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.