FYEO, locatie Amsterdam De Boelelaan

Medisch specialistische zorg

uit 123 waarderingen

Waardering van FYEO, locatie Amsterdam De Boelelaan - Amsterdam op 7 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Op 5 September dit jaar heb ik bij Wolrdeye op de Boelelaan in Amsterdam trifocale lenzen laten plaatsen. Ik was eerder op een informatieavond geweest, waardoor de keuze op deze kliniek is gevallen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en alle vragen duidelijk beantwoord. De behandeling heb ik ervaren als pijnloos en ook na de  behandeling geen pijnklachten gehad. Het hele traject van de informatieavond, uitgebreide vooronderzoek, de behandeling zelf en ook de nacontroles heb ik als zeer positief ervaren. Allemaal superaardige mensen die er werken en in mijn ogen zeer professioneel. Kortom, ik kan alleen maar positieve dingen melden over deze kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FYEO, locatie Amsterdam De Boelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.