Waardering van FYEO Medical - Eersel op 27 november 2018

7.9
  • Oogaandoeningen

Erg deskundig geholpen en het resultaat van de lensimplantatie is heel goed. De artsen zijn heel ervaren en gespecialiseerd in deze lensimplantaties. Wat ik naar vond is dat de verdovende druppels bij mij niet werkten (werd ook niet voor gewaarschuwd/gecheckt) en ik dus veel ongemak en pijn had bij de ingreep. Gelukkig duurde deze maar kort en is er zoveel mogelijk bijverdoofd. Na de behandeling ben je echt ontzettend beroerd (duizelig, omvallen, misselijk, tintelingen) door de medicatie; ook dit was niet voldoende verteld van tevoren, dus hou er rekening mee. Door drukte op de behandeldag leek het wel lopende band werk, je moest snel weer weg ipv dat je rustig mocht bijkomen. Ook bij de nacontrole was dit zo. Er werd vanuit gegaan dat het goed ging en sturend gevraagd ipv dat er open vragen werden gesteld naar hoe het ging, en mijn klachten/problemen werden snel weggewuifd. Ik voelde me daardoor niet helemaal serieus genomen. Later telefonisch is mijn probleem wel goed behandeld en serieus genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FYEO Medical? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.